sobota, 1 marca 2014

40. Ania – sierpień 2010



Rano jak się obudziłam, Joeya nie było, ale poczułam zapach kawy. Wstałam, poszłam do łazienki, a potem cichutko do kuchni. Joseph tam z zadowoloną miną robił śniadanie. Coś tam nawet sobie pod nosem nucił. Wróciłam do łóżka i czekałam. Jak przyszedł z kawą, dostałam buziaka i polecenie, żebym szybko wstawała, bo pyszne śniadanko czeka. Ucieszyłam się bardzo, że już wszystko w porządku. Potem pojechaliśmy do miasta, by Joey zobaczył i trochę pozwiedzał. Wieczorem zadzwonił do niego telefon. Dzwonił Paddy, więc stwierdził, że odbierze i dał od razu na głośnik.
J: „Hallo Paddy. Dobry wieczór.”
P: „Hej. Myślałem, że będziesz na koncercie w Hiszpanii.”
J: „Miałem być, ale miałem już dość. Problemy z Tanją niestety. Musiałem się wyrwać i jestem teraz we Wrocławiu u Ann na weekend.”
P: „Oooo, ale fajnie. A Ola jest ze mną w Hiszpanii. Hahahaha”
J: „Ola? Z Tobą w Hiszpanii?  Wow! To super.  A reszta wie?”
P: „No coś Ty! Ustaliliśmy, że na razie nic nie mówimy.”
J: „Aha, to ok. Jutro lecę stąd do Irlandii, bo mam tam zawody, a potem do Kolonii. Spotkałbym się z Tobą. Ale kiedy?”
P: „Ja we wrześniu będę w Niemczech, poza moimi wypadami do Warszawy.”
J: „Nie no spoko. Wiesz co spotkajmy się w Kolonii,  jakoś zgadamy termin. A teraz macie z Olą pozdrowienia od nas, bo Ann mi tu daje znaki. Haha!”
A: „Joey, no jesteś okropny. Ja tylko chciałam, abyś ich pozdrowił.”
J: „Haha. No właśnie to zrobiłem.”
P: „Dziękujemy, a my Was też pozdrawiamy.”
J: „Ok. Dzięki. Trzymaj się brachu.”
P: „No cześć.”

Zapytałam Josepha, co wie o nich, czy się udało. A Joey powiedział, że wie tylko tyle, że się spotykają, ale na pewno Paddy mu powie jak będzie okazja. Rodzinka nic nie wie i dobrze, bo oni muszą mieć na razie swój czas tylko dla siebie. Tak jak my go mieliśmy. W sumie wie tylko Paddy, Kathy, no i Patricia, która go zapytała i opowiedział jej o nas, a także pokazał zdjęcia.

4 komentarze:

  1. Eej, no miał jej przynieść do łózka, a nie wołać na śniadanie :P Byłoby dużo bardziej romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale sypialnia jest na antresoli :)
      ja wiem, że dałby rade, ale...

      Usuń
    2. Antresola - marzenie! ;))

      Usuń